ମନ୍ଦିର ମାଳିନି ଭାରତ ବୋଲି ତ ଗ୍ରାମରୁ ସହର ଯାକ, ଫରଫର ହୋଇ ଆକାଶେ ଉଡଇ ମନ୍ଦିର ମାନଙ୍କ ନେତ ମନ୍ଦିର ମାଳିନି ଭାରତ ବୋଲି ତ ଗ୍ରାମରୁ ସହର ଯାକ, ଫରଫର ହୋଇ ଆକାଶେ ଉଡଇ ମନ୍ଦିର ମା...
ସୁପୁତ୍ର ମାତୃଭୂମିର ଶୂର ସହସୀ ବଢିଚାଲରେ ଆରତ ସୈନ୍ୟ ସିନ୍ଧୁରେ ସୁବାଡ଼ଵାଗ୍ନିରେ ଜଳ ପ୍ରଵୀର ହୁ ସୁପୁତ୍ର ମାତୃଭୂମିର ଶୂର ସହସୀ ବଢିଚାଲରେ ଆରତ ସୈନ୍ୟ ସିନ୍ଧୁରେ ସୁବାଡ଼ଵାଗ୍ନିରେ ଜଳ ...
ଅଟୁ ତୁମ ପରି ନିଅ ଆମ୍ଭକୁ ଆଦରି ରଚିବୁ ନୂଆ କିରତି। ଅଟୁ ତୁମ ପରି ନିଅ ଆମ୍ଭକୁ ଆଦରି ରଚିବୁ ନୂଆ କିରତି।
ଅନ୍ତରୀକ୍ଷଯାତ୍ରା ଅନ୍ତରୀକ୍ଷଯାତ୍ରା
ଶୀତଳ ମୃତ୍ୟୁ ଶୀତଳ ମୃତ୍ୟୁ
ଲଳନା ଲଳନା